Калініченко, Олександр ВолодимировичЛесюк, В. С.2024-08-062024-08-062023978-617-8231-08-8https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/17441Калініченко О. В., Лесюк В. С. Сутність та особливості формування маркетингових стратегій аграрних підприємств. Перспективи розвитку національної економіки України: теоретичні та практичні аспекти : колективна монографія. Полтава: ПП “Астрая”, 2023. С. 36-48На сьогодні, коли конкуренція між підприємствами стає жорсткішою, правильно розроблені та адаптовані до ринкових умов маркетингові заходи можуть стати визначальним чинником досягнення поставлених цілей. Маркетинг – це невід’ємна частина діяльності будь-якого підприємства, що охоплює безліч аспектів, пов’язаних із реалізацією товарів або послуг. Проте одного просування продукту на ринку недостатньо. З розвитком технологій та зміною споживчої поведінки, підприємства змушені вдосконалювати свою маркетингову діяльність, щоб залучати нових та утримувати постійних клієнтів. Тому, щоб досягати поставлених цілей, підприємства повинні постійно аналізувати потреби клієнтів, а також відстежувати дії конкурентів.ukмаркетингрозвиток ринкових відносинекономікаагромаркетингмаркетингова стратегіяоцінка ефективностіSWOT-аналізСутність та особливості формування маркетингових стратегій аграрних підприємствBook