Воронько-Невіднича, Тетяна ВікторівнаЧигринець, Тетяна Володимирівна2019-02-202019-02-202016-05-2594https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/2987Воронько-Невіднича Т. В. ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ОДНА ІЗ ЦІЛЕЙ СТРАТЕГІЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ / Т. В. Воронько-Невіднича, Т. В. Чигринець // Функціонування та розвиток економіки України в умовах зміцнення національної державності: Міжнародна науково- практична інтернет-конференція молодих учених, студентів і школярів, 25 травня 2016 р. : присвячена 25-річчю Незалежності України / редкол. : О. І. Черевко [та ін.]. – Харків : ХДУХТ, 2016. – 290 с. - С. 70Узагальнюючи наукові підходи можна відмітити, що «конкурентоспроможність» трактують як зумовлене економічними, соціальними, політичними факторами стійке становище країни, регіону або товаровиробника на внутрішньому і зовнішньому ринках. Структура основних елементів системи управління конкурентоспроможністю вітчизняних підприємств включає програмно-цільовий блок, який має відбивати необхідні дії, конкретні організаційні, економічні, технологічні заходи в їх взаємозв’язкуuk-UAпідприємствоуправліннястратегічний менеджментконкурентоспроможністьПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ОДНА ІЗ ЦІЛЕЙ СТРАТЕГІЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУSTRENGTHENING COMPETITIVENESS ENTERPRISES AS ONE OF THE AIMS STRATEGIC MANAGEMENTThesis