Балан, О. С.Перерва, П. Г.Князь, С. В.Лега, Ольга Василівна2025-03-262025-03-262024Балан О. С., Перерва П. Г., Князь С. В., Лега О. В. Розвиток методів формування собівартості та ціни науково-інформаційної продукції в системі менеджменту «розумного підприємства». Енергозбереження. Енергетика. Енергоаудит. 2024. № 9 (199). С. 72-81. DOI: 10.20998/2313-8890.2024.09.06https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/18608У статті доведено, що в сучасних умовах формування та функціонування «розумного підприємства» важливо адаптувати традиційні методи формування собівартості до специфіки науково-інформаційної продукції. Визначено, що система менеджменту «розумного підприємства» включає в себе впровадження сучасних інформаційних технологій та аналіз даних для точнішого обліку витрат. Обґрунтовано, що використання цифрових платформ та аналітичних інструментів в умовах «розумного підприємства» дозволяє автоматизувати процес ціноутворення, що підвищує ефективність і точність формування цін на продукцію, що дозволяє швидше реагувати на зміни в ринку. Розвиток методів формування ціни потребує детального аналізу ринку та сегментації споживачів та дає змогу краще адаптувати цінові пропозиції до потреб різних груп клієнтів. У контексті науковоінформаційної продукції важливим аспектом є правильна оцінка вартості інтелектуальної власності, що включає в себе патенти, дослідницькі матеріали та інші активи, що можуть впливати на формування собівартостіukрозумне підприємствособівартість продукціїцінанаукова продукціяінформатизаціяформимоделіРозвиток методів формування собівартості та ціни науково-інформаційної продукції в системі менеджменту «розумного підприємства»Article