Федірець, Олег Володимирович2024-10-072024-10-072024-03-30Федірець О. В., Лемещенко Н. М., Коваленко Н. О. Маркетингові стратегії управління розвитком агропродовольчої сфери в умовах соціальної економіки. Актуальні проблеми економіки. Київ, 2024. № 3 (273). С. 118-127 URL: https://eco-science.net/wp-content/uploads/2024/03/3.24._topic-_Oleg- Fedirets-Nataliia-Lemeshchenko-Nataliia-Kovalenko-118-127.pdf DОІ: 10.32752/1993-6788-2024-1-273-118-127https: //eco-science.net/wp-content/uploads/2024/03/3.24._topic-_Oleg- Fedirets-Nataliia-Lemeshchenko-Nataliia-Kovalenko-118-127.pdfhttps://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/17518Стратегія передбачає управлінську діяльність, спрямовану на забезпечення розвитку та координацію відповідно до змін у зовнішньому середовищі та кон'юнктурі ринку, а також на поліпшення управління конкурентоспроможністю всього підприємства. Для того, щоб обрана стратегія набула чинності, необхідно розробити цільову систему, яка буде направляти компанію на досягнення цілей, визначених стратегією; внести відповідні зміни в організаційну структуру; забезпечити необхідні ресурси для виробничого підприємства відповідно до затвердженої стратегії.ukмаркетингстратегіяуправління розвиткомагропродовольча сферасоціальна економікаМаркетингові стратегії управління розвитком агропродовольчої сфери в умовах соціальної економікиArticle