Шумик, Наталія Вікторівна2024-02-122024-02-122023-04https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/16759Шумик Н. В. Сердюк О. І. Формування комунікаційної стратегії як пріоритетне завдання закладу охорони здоров’я. Студентський науковий гурток «Територія науки» : зб. матеріалів наук. досл. молодих учених каф. ПУА, квітень 2023 р. Вип № І. – Полтава: ННІ ЕУПІТ, 2023. С. 16-19У рамках проекту «Підтримка реформування системи охорони здоров’я», який впроваджується в Україні компанією «Делойт» за фінансової підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), маркетингова стратегія закладу охорони здоров’я вважається найкращою практикою, частиною якої є комунікаційна стратегія, спрямована на формування довіри пацієнтів до закладу охорони здоров’я. Водночас комунікаційна стратегія закладу охорони здоров’я орієнтована на підвищення обізнаності населення.ukзаклад охорони здоров’якомунікаційна стратегіяSWOT-аналізКомунікаційна стратегія –територіальна громадаФормування комунікаційної стратегії як пріоритетне завдання закладу охорони здоров’яArticle