Дмитренко, Надія Іванівна2023-12-142023-12-142018https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/15665Дмитренко Н. І. Використання в навчальному процесі методу активного проблемно-ситуативного аналізу для більш якісної реалізації теоретичних знань в умовах виробництва. Гармонізація взаємодії закладів вищої освіти з ринком праці : матеріали 49-ї наук.-метод. конф. викладачів і аспірантів (м. Полтава, 21-22 лют. 2018 р.). Полтава : РВВ ПДАА, 2018. С. 32-34.Метод активного проблемно-ситуативного аналізу, метод конкретних ситуацій, або метод case-study (від англійського case – випадок, ситуація) – заснований на навчанні шляхом вирішення конкретних завдань – ситуацій (вирішення кейсів). Він належить до неігрових імітаційних активних методів навчанняukпроблемно-ситуативний аналізвиробництвонавчальний процестеоретичні знвнняВикористання в навчальному процесі методу активного проблемно-ситуативного аналізу для більш якісної реалізації теоретичних знань в умовах виробництваArticle