Овсієнко, Юлія Іванівна2018-05-292018-05-292014https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/964У статті уточнено особливості структурних компонентів методичного комплексу дисципліни «Вища математика» в умовах динамічної диференціації, реалізація якої передбачає варіативність домінуючих і допоміжних критеріїв, залежно від навчальних цілей і завдань етапів навчальної діяльності аграріївuk-UAдиференційоване навчання, домінуючі критерії диференціації, допоміжні критерії диференціації, методична система диференційованого навчання математики, навчальна дисципліна «Вища математика», навчально-методичний комплекс дисципліниСтруктурні компоненти навчально-методичного комплексу дисципліни «вища математика» як складові методичної системи диференційованого навчання студентів-аграріївArticle