Тимошенко, Ігор Володимирович2020-09-302020-09-302018https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/8545Проаналізовано підходи дослідників різних наукових шкіл до обгрунтування концепції соціального підприємництва, роботи яких опубліковано в міжнародних реферованих журналах за період 1998-2014 років. З’ясовано, що під соціальним підприємництвом розуміємо вид господарської діяльності, спрямований на розв’язання проблем певних груп людей, які внаслідок неспроможності ринку й держави не мають доступу до життєво необхідних благ. Установлено, що як нова галузь дослідження, соціальне підприємництво характеризується недостатньою легітимністю та невизначенністю теоретичних меж і змісту, що вповільнює розвиток практичної діяльності у цій сфері. Окреслено критерії, що відмежовують соціальне підприємництво від комерційних організацій та соціально відповідального бізнесуСоціальне підприємництвоІнноваціїСоціально-відповідальний бізнесПідприємницький підхідКонцептуальні засади соціального підприємництва у працях зарубіжних дослідниківArticle