Бичков, Ярослав Михайлович2024-06-242024-06-242024-02Бичков Я. Роль градації інтелекту здобувача у формуванні власної освітньої траєкторії. Актуальні питання забезпечення якості вищої освіти : матеріали 55-ї наук.-метод. конф. викладачів і аспірантів (м. Полтава, 21-22 лют. 2024 р.). Полтава : ПДАУ, 2024.С. 152–154.https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/17331Надати можливість кожному здобувачу самостійно створювати власну освітню траєкторію – непересічне завдання системи сучасної освіти. На друге місце у статті 53 «Права та обов’язки здобувачів освіти» закону України «Про освіту» [1] поставлено право на вільний вибір індивідуальної освітньої траєкторії. З огляду на це, окреслення основних детермінантів у надзвичайно широкому переліку особистісних характеристик здобувачів вищої освіти набуває визначної актуальності.ukОсвітня траєкторіяздобувач вищої освітиінтелекткоефіцієнт IQДжой Пол ҐілфордРоль градації інтелекту здобувача у формуванні власної освітньої траєкторіїThesis