Воронько-Невіднича, Тетяна ВікторівнаАлієв, АртурЯстреба, Валентина2022-01-302022-01-302021-11-17330.15:334.723https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/11798Дослідження діяльності підприємств агропромислової сфери дозволяють з’ясувати, що базова мета стратегічного управління суб’єкту господарювання знаходиться у площині адаптації до сучасних пандемічних умов, підтримання прийнятного рівня конкурентоспроможності, усталеної дохідності виробництва, організація бізнес-процесів та стійкого розвитку в ціломустратегічне управліннямаркетингова діяльністьагропромислова сферастратегіяОСОБЛИВОСТІ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ АГРОПРОМИСЛОВОЇ СФЕРИThesis