Костенко, Д. В.Токуєва, Наталія ВолодимирівнаГречановська, О. В.Вереш, М. Т.Кланічка, Ю. В.2024-01-042024-01-042023https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/15948Костенко Д. М., Токуєва Н. В., Гречановська О. В., Вереш М. Т., Кланічка Ю. В. Впровадження віртуального інформаційного середовища у освітній процес. Наукові інновації та передові технології. Серія : Управління та адміністрування, Серія : Право, Серія : Економіка, Серія : Психологія, Серія : Педагогіка. 2023. № 6 (20). С. 462-471.У статті розглянуто основні характеристики віртуальної освітньої моделі, особливості використання віртуального інформаційного простору у процесі організації самостійної роботи студентів. Розвиток інформаційних технологій зумовлює сьогодні модифікацію всіх сфер життєдіяльності людини. Це численні комп’ютерні та телекомунікаційні інновації(персональні мобільні прилади, різноманітні соціальні Інтернет-мережі, відкриті освітні ресурси, «хмарні» сервіси, де зберігаються значні масиви даних тощо). Інформаційно-комп’ютерні технології впливають також і на архітектуру сучасних освітніх процесів. У цьому ракурсі багато науковців говорить сьогодні про становлення нової, так званої «віртуальної» моделі навчання, що сприяє ефективній реалізації принципу освіти впродовж життяukвіртуальне інформаційне середовищеосвітній процесВпровадження віртуального інформаційного середовища у освітній процесArticle