Дядик, Тетяна ВасилівнаХурдей, Вікторія Дмитрівна2019-02-222019-02-222016https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/3162Дядик Т.В. Роль маркетингу у вирішенні проблем соціально-трудової сфери села / Т.В. Дядик, В.Д. Хурдей // Наукові праці Полтавської державної аграрної академії. – Вип. 1 (12). – Полтава: ПДАА. – 2016. – С. 197-209.Метою статті є оцінка механізму функціонування ринку праці сільських територій, та, зокрема, ефективність «Маркетингу 3.0» у соціально-трудовій сфері.uk-UAмаркетингсоціально-трудові відносинимаркетинг 3.0селоРОЛЬ МАРКЕТИНГУ У ВИРІШЕННІ ПРОБЛЕМ СОЦІАЛЬНО-ТРУДОВОЇ СФЕРИ СЕЛАArticle