Канівець, Ірина МихайлівнаАнтонець, Анатолій Вікторович2025-06-302025-06-302025-06-30https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/19264Канівець І. М., Антонець А. В. Самостійна навчальна діяльність студентів в процесі засвоєння фізико-математичних дисциплін. Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи : матеріали VІ всеукр. наук.-практ. конф.(м. Полтава, 10-11 груд. 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 61-62.Потреба у вивченні питання підвищення якості підготовки студентів у закладах вищої освіти (ЗВО) аграрного спрямування зумовлена такими чинниками: змінами сучасних вимог до підготовки фахівців з вищою освітою; розширенням і ускладненням завдань, які мають вирішувати випускники аграрних ЗВО в умовах нової економіки, використовуючи здобуті знання з фізико-математичних дисциплін, а також недостатністю педагогічних досліджень, що аналізують освітній процес у сучасних аграрних закладах вищої освіти. Практика свідчить, що значна частина студентів, які навчаються в закладах вищої освіти, стикаються з труднощами у формулюванні цілей і завдань для своєї навчальної діяльності. У зв’язку з цим організація самостійної роботи студентів у системі вищої освіти, а також освоєння ними методів і прийомів самостійного навчання, є важливим завданням, яке зберігає свою актуальність.ukнавчальна діяльністьфізико-математична дисциплінанСамостійна навчальна діяльність студентів в процесі засвоєння фізико-математичних дисциплінArticle