Воронько-Невіднича, Тетяна ВікторівнаКомашко, Максим Сергійович2023-02-072023-02-072022-11-10https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/14599Питання розвитку діяльності сільськогосподарського підприємства сьогодні як ніколи актуальне. Фактично, щодня на ринки виходить багато компаній, конкуренція зростає, а нестабільна економічна ситуація лише погіршує ситуацію. При цьому універсальної збутової стратегії не існує, адже кожне підприємство має свою індивідуальну стратегію, яка в першу чергу залежить від специфіки виробництвастратегіяуправлінняуправліннязбутОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЗБУТОВОЇ СТРАТЕГІЇ СІЛЬСЬКОГОПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА В СУЧАСНИХ УМОВАХ ГОСПОДАРЮВАННЯThesis