Морозова, П. І.Єгорова, Олена Володимирівна2023-07-112023-07-112023Морозова П.І. Бенчмаркінг як стратегічний підхід до розвитку підприємства. Матеріали студентської наукової конференції Полтавського державного аграрного університету (м. Полтава, 15-16 трав. 2023 р.) / наук. керівник О. В. Єгорова. Полтава : РВВ ПДАУ, 2023. Т. 1. С. 172-174.https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/15207Термін «бенчмаркінг» (benchmarking) є англомовним та не має однозначного перекладу, у загальному сенсі під ним розуміють позначку яку, використовують як стандарт або еталон для порівняння з іншими об’єктами. В системі управління підприємствами під бенчмаркінгом розуміють безупинний, систематичний пошук, вивчення кращої підприємницької практики як у власній, так і у будь-яких інших сферах підприємницької діяльності з метою отримання інформації, корисної для удосконалення власного бізнесу, та на її основі створення і підтримка системи безупинних покращень результативності та вдосконалення бізнесуukбенчмаркінг, розвиток підприємстваБенчмаркінг як стратегічний підхід до розвитку підприємства.