Тютюнник, Світлана ВасилівнаЄрмолаєва, Марина ВалентинівнаЧіп, Людмила ОлександрівнаДугар, Тетяна Євгеніївна2024-01-252024-01-252023https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/16398Тютюнник С., Єрмолаєва М., Чіп Л., Дугар Т. Дистанційне навчання: переваги та недоліки. Вища освіта в контексті глобальних викликів : матеріали 54-ї наук.-метод. конф. викладачів і аспірантів (м. Полтава, 22-23 лют. 2023 р.). Полтава, 2023. С. 162-164.Одним із пріоритетних напрямів діяльності в закладах вищої освіти впродовж останніх років стало дистанційне навчання, так як воно підтримує неперервність освітньої діяльності, зокрема, в умовах карантинних обмежень та оголошення воєнного стану. Під дистанційним навчанням розуміється індивідуалізований процес набуття знань, умінь, навичок і способів пізнавальної діяльності людини, який відбувається в основному за опосередкованої взаємодії віддалених один від одного учасників навчального процесу у спеціалізованому середовищі, яке функціонує на базі сучасних психолого-педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій. Метою дистанційного навчання є надання освітніх послуг шляхом застосування у навчанні сучасних інформаційно-комунікаційних технологій за певними освітніми рівнями відповідно до державних стандартів освіти. Суб’єктами дистанційного навчання є особи, які навчаються (здобувачі вищої освіти), та особи, які забезпечують навчальний процес за дистанційною формою навчання (науково-педагогічні працівники, методисти тощо). Технології дистанційного навчання – це комплекс освітніх технологій, включаючи психолого-педагогічні та інформаційнокомунікаційні, що надають можливість реалізувати процес дистанційного навчання у навчальних закладахukдистанційне навчанняДистанційне навчання: переваги та недолікиArticle