Антонець, Анатолій ВікторовичКанівець, Ірина МихайлівнаГорда, Тетяна Михайлівна2025-04-042025-04-042025Антонець А., Канівець І., Горда Т. Модель особистісно-орієнтованої інформаційної технології навчання фізико-математичних та загальнотехічних дисциплін. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогічні науки. 2025. Вип. 1. С. 77–83. DOI: https://doi.org/10.31651/2524-2660-2025-1-77-832524-2660https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/18734У роботі представлено концептуальні особливості та основні складові моделі особистісно-орієнтованої інформаційної технології навчання фізико-математичних та загальнотехічних дисциплін. Надано необхідні пояснення щодо призначення кожного компонента моделі та окреслено фактори, які впливають на них. Описано алгоритм впровадження даної моделі. Наведено основні принципи та критерії відбору змісту фізико-математичних та загальнотехічних дисциплін для запропонованої моделі. Окреслено основні етапи та аспекти її впровадження.ukМодельособистісно-орієнтована інформаційна технологія навчанняфізико-математичні та загальнотехнічні дисципліниМодель особистісно-орієнтованої інформаційної технології навчання фізико-математичних та загальнотехічних дисциплінArticle