Антонець, Анатолій ВікторовичЯпринець, Тетяна СергіївнаОвсієнко, Юлія Іванівна2023-09-192023-09-192022https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/15294Антонець А. В., Япринець Т. С., Овсієнко Ю. І. Психолого-педагогічні умови формування фахових компетентностей магістрів професійної освіти аграрного профілю. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Глухів : РВВ Глухівського НПУ ім. О. Довженка, 2022. Вип. 3 (50). С. 53–59.У статті окреслено основні психолого-педагогічні умови забезпечення ефективного формування фахових компетентностей майбутніх педагогів з професійної освіти аграрної спеціалізації. До них належать: позитивна мотивація здобувачів вищої освіти; урахування психологічних особливостей розвитку особистості; використання інноваційних методів навчання; спеціалізація підготовки магістрів з професійної освіти; упровадження керованої науково-дослідницької роботи. Для спеціалізації окремо запропоновані додаткові фахові компетентності, програмні результати навчання та освітні компоненти, покликані їх забезпечитиukПсихолого-педагогічні умовифахові компетентностіпрофесійна освітаПсихолого-педагогічні умови формування фахових компетентностей магістрів професійної освіти аграрного профілю