Ільченко, Алла МихайлівнаШейко, Сергій ВолодимировичКолодій, Олена Сергіївна2020-12-302020-12-302020-122075-1443 (Print)2412-2335 (Online)https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/9082The article specifies the fundamentals of the concept of life-long education from historic and philosophical perspective all along its way from the Age of Enlightenment, end of XVIII-XIX century German philosophy of contemporary post-modernism. It is being proved that the life-long education concept is based both on rational and irrational spiritual principles. У статті визначаються філософські основи концепції пожиттєвої освіти в історико-філософському контексті − в напрямі від Просвітництва, німецької філософії кінця XVIII-XIX століть до філософії освіти сучасного постмодернізму. Доводиться, що філософські підстави неперервної освіти мають раціоналістичні, а також ірраціонально-духовні засади.філософія освіти, закон достатньої підстави, пожиттєва освіта, ідея університету, соціологія освіти, постмодернізм, національна держава, сучасні проблеми глобалізаціїphilosophy of education, the law of sufficient grounds, life-long education, the, idea of the university, sociology of education, postmodernism, the nation state, modern problems of globalization.Філософсько-теоретичні підстави концепції пожиттєвої освіти.ArticleФілософські обрії: наук.-теорет. журн. / Ін-т філософії імені Г.С. Сковороди НАН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка. Вип. 44. К. ; Полтава. 2020. 160 c.