Воронько-Невіднича, Тетяна ВікторівнаВараксіна, Олена ВікторівнаБарабаш, Катерина Геннадіївна2021-01-302021-01-302020-01https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/9773У статті охарактеризовано актуальні питання застосування маркетингових комунікацій аграрними підприємствами. Обґрунтовано, що вітчизняний аграрний сектор володіє значним потенціалом, який має сприяти розвитку національної економіки та ефективній інтеграції його у світовий економічний простір. Визначено, що ефективне застосування політики комунікацій агроформуваннями набуває більшої актуальності через зростання рівня конкуренції, впровадження інновацій та поширення процесів глобалізації у сучасному світі в цілому. Доведено, що комунікації стають чи не основним чинником зростання бізнесу в усьому світі й аграрному секторі, зокрема. Зазначена необхідність розвитку управління маркетинговими комунікаціями. Визначено основні етапи здійснення комунікаційної кампанії аграрного підприємствакомунікаціяпідприємствопросуваннякомунікаційна кампаніямаркетингова комунікаціяОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ АГРАРНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИArticlehttps://doi.org/10.32782/easterneurope.25-24