Федірець, Олег Володимирович2025-09-222025-09-222025Методологія аналізу ефективності кластерними проєктами в реалізації переваг інноваційного менеджменту організацій в сфері туристичних послуг / О. М. Левченко та ін. Інвестиції: практика та досвід. Київ, 2025. № 17. С. 56-64. https://doi.org/10.32702/2306-6814.2025.17.56УДК 338.001.36https://doi.org/10.32702/2306-6814.2025.17.56https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/19466У статті досліджено методологію аналізу ефективності кластерними проєктами в реалізації переваг інноваційного менеджменту організацій сфери туристичних послуг. Глобалізація, швидкі техно- логічні зміни, зростання невизначеності вимагають комплексного проєктного управління, і значна кількість організацій використовують саме проєктний підхід для втіленні своїх бізнес-стратегій, проте при цьому їх успіх оцінюється переважно за показниками ефективності, не приділяючи достатньої уваги реалізації переваг. Це обумовлює актуальність поглибленого дослідження управління реалізацією переваг, розглядаючи його як систематичний підхід, спрямований на забезпечення процесу трансформації проєктних результатів у вимірювану цінність для організації та її зацікавлених сторін. У дослідженні визначено теоретичні основи BRM, такі як теорія зацікавлених сторін, теорія ресурсів і спроможностей, теорія змін та теорія вимірювання ефективності, їх роль у формуванні управління реалізацією переваг враховуючи при цьому інтереси та очікуваннями стейкхолдерів, організаційні ресурси, управління змінами та показники ефективності.ukметодологія аналізуефективністькластерні проєктиінноваційний менеджменторганізація сфери туристичних послугуправління проєктамицінністьAgile managementLean managementPMBOKуправління реалізацією перевагжиттєвий цикл проєктуМетодологія аналізу ефективності кластерними проєктами в реалізації переваг інноваційного менеджменту організацій в сфері туристичних послугArticle