Оніпко, Валентина ВолодимирівнаЛасло, Оксана ОлександрівнаКалашнік, Оксана Петрівна2023-09-192023-09-192023Оніпко В., Ласло О., Калашнік О. Формування у майбутніх агрономів понятійно-термінологічного апарату при вивченні освітнього компоненту ґрунтознавство. Сучасні тенденції підготовки майбутніх фахівців у закладах професійної (професійно-технічної), фахової перед вищої та вищої освіти : зб. наук. праць всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Полтава, 24-25 трав. 2023 р.). Полтава : ПДАУ, 2023. С. 150–153.https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/15315Розвиток України як самостійної незалежної держави викликав помітні зрушення в системі професійної агрономічної освіти. У звʼязку з цим виникає потреба перегляду змісту окремих навчальних дисциплін, а звідси й до розгляду їхнього понятійно-термінологічного апарату, що збагачує національну мовну культуру. Основу професійної лексики фахівця становлять спеціальні галузеві терміни (приблизно 60 %), решта – загальнонаукова термінологія та загальновживані лексеми. Чим більшою кількістю термінів володіє здобувач, тим багатше його словниковий запас, «тим проникливіше він бачить світ, тонше відчуває явища, точніше сприймає прочитане й почуте, а отже, йому легше дається навчання, ширшає його кругозір, і найголовніше – він впевненіше висловлюється» [5]. Тому оволодіння основами будь-якої професії розпочинається із системи загальних професійних знань і засвоєння спеціальної фахової термінології для подальшого успішного навчання та професійної діяльності [1].ukГрунтознавствопонятійно-термінологічний апаратагрономФормування у майбутніх агрономів понятійно-термінологічного апарату при вивченні освітнього компоненту ґрунтознавство