Потапюк, Ірина ПетрівнаДячков, Дмитро ВолодимировичЯковенко, І.О.2023-02-202023-02-202020https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/14640Дана проблема є актуальною і потребує більш системного вивчення. Стаття присвячена менеджменту товарної політики тa її впливу на ефективність діяльності підприємства в цілому. Визначено сутність поняття «політика». Встановлено, що важливим інструментом є товарна політика підприємства, яка є частиною маркетингової політики та має значний вплив на результати його діяльності. З’ясовано, що товар займає основне місце в комплексі маркетингу – саме він задовольняє реальні потреби покупців. Обґрунтовано основні цілі та завдання товарної політики. Елементами товарної політики підприємства визначено асортиментну політику, політику у сфері якості та конкурентоспроможності товару, інформаційну і збутову політику, товарне ціноутворення, товарні інновації, управління товарним знаком, упаковкою та маркуванням, аналіз життєвого циклу товару та товарний сервіс.маркетингова діяльність, товар, комплекс маркетингу, товарна політика, товарна стратегія.Особливості товарної політики підприємства.Article