Токуєва, Наталія Володимирівна2024-01-042024-01-042022https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/15952Токуєва Н. Засоби індивідуалізації дистанційної форми навчання української мови як іноземної (передвища освіта). Мова і міжкультурна комунікація: теорія та практика : зб. матеріалів III всеукр. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 25 трав. 2022 р.). Полтава : ПДАУ, 2022. С. 263-267.У процесі викладання української мови як іноземної викладачі використовують різноманітні форми, засоби й методи навчання: і колективні, й індивідуальні. Незважаючи на те що основна кількість годин, згідно з навчальними планами, відводиться на колективні форми навчання, викладачі намагаються якнайбільше застосовувати засоби й методи індивідуалізації навчання, що є надзвичайно важливою й ефективною умовою саме дистанційної форми навчання іноземних громадян, яка через різні причини набула актуальності в наш часukдистанційна форма навчаннянавчання української мови як іноземноїіндивідуалізація навчанняЗасоби індивідуалізації дистанційної форми навчання української мови як іноземної (передвища освіта)Article