Самойлик, Юлія ВасилівнаКучер, М. М.Стеблюк, Н. Ф.Сайгак, Є. Л.2024-01-082024-01-082021https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/15986Самойлик Ю. В., Кучер М. М., Стеблюк Н. Ф., Сайгак Є. Л.. Вплив пандемії на стратегію та маркетингову політику підприємств готельного бізнесу різних типів : Актуальні проблеми економіки. № 4(238). 2021. С. 90-99 DOI: 10.32752/1993-6788-2021-1-238-90-99У статті набули подальшого розвитку рекомендації щодо розробки стратегії розвитку підприємств готельного бізнесу та маркетингової політики залежно від типів суб’єктів господарювання. Проведено діагностику аналітичних даних, що характеризують вплив пандемії COVID-19 на туристичну сферу та готельний бізнес. Проаналізовано основні стратегічні рішення, прийняті готельєрами в умовах кризи. Обґрунтовано, що для ефективного розвитку підприємств готельного бізнесу доцільною для впровадження є стратегія диверсифікації, що полягає в розширенні напрямів діяльності, а також реструктуризація та реінжиніринг – для великих підприємств, і просторове розширення – для малих підприємств.ukготельний бізнеспідприємствостратегіямаркетингова політикапандеміяВплив пандемії на стратегію та маркетингову політику підприємств готельного бізнесу різних типівArticle