Brzozowska, A.Kalinichenko, A. V.Kabus, J.Калініченко, Антоніна Володимирівна2018-04-022018-04-0220151729-3774DOI: 10.15587/1729-4061.2015.51397https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/405Підґрунтям становлення цифрової економіки є цифрова революція та інформаційний менеджмент, що спричинили появу нового медіа-іміджу у епоху глобалізації. Менеджмент медіа і медіа-дискурсу являє собою абсолютно нову концепцію побудови відносин між виробником і споживачем. Стаття присвячена дослідженню та аналізу існуючих стратегій у менеджменті медіа-дискурсу. Представлено етимологічні значення поняття медіа-дискурсу та особливостей його застосуванняenмедіа-дискурсменеджмент медіа-дискурсуприйом інформаціїгіпертексткомунікаціявзаємодіялінгвістикаAnalyzing the strategies used in media discourse managementArticle