Яковлєва, О. С.Шкурупій, Ольга Всеволодівна2024-01-092024-01-092023https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/16002Яковлєва О. С., Шкурупій О. В. Сучасна специфіка міжнародного маркетингу в умовах covid-19. Маркетингове забезпечення продуктового ринку: Збірник тез ХІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Полтава, 18 травня 2021 року). Полтава: ПДАА. 2021. С. 150-152. URL: https://www.pdaa.edu.ua/sites/default/files/node/2908/zbirnyk-marketyng- 2021.pdfСучасний маркетинг відрізняється від того, яким він був два роки тому. Світова пандемія істотним чином змінила відносини між суб’єктами міжнародних економічних відносин. Це підтверджують результати моніторингу світових ринків – їх стану та динаміки. Такі дослідження є надзвичайно актуальними, зважаючи на особливість взаємодії учасників ринкових процесів, опосередкованої в умовах пандемії переважно інформаційно-комунікаційними (цифровими) технологіями.ukпандеміяміжнародний маркетингспецифікаринкові відносиниспоживачекономікаСучасна специфіка міжнародного маркетингу в умовах Сovid-19.Article