2025-08-222025-08-222023-09-28Зось-Кіор М., Нестеренко А. Lidership-дизайн стратегічного менеджменту в агропродовольчій сфері в умовах криз і біфуркацій. Стратегічний менеджмент агропродовольчої сфери в умовах глобалізації економіки: безпека, інновації, лідерство: матеріали І Міжнар. наук.-практ. конф., 28 вересня 2023 р. Полтава : ПДАУ, 2023. С. 68-71.https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/19416Україна входить до топ-10 світових експортерів агропродукції. Військова агресія лиш частково похитнула наші позиції в цій сфері. Але війна створює значні перешкоди у логістичних маршрутах, зменшуються обсяги транскордонних перевезень, збільшуються витрати на транспортування продукції, наші європейські сусіди штучно створюють заборону на імпорт української агропродукції. Внаслідок цього відбувається ланцюжок втрат: агробізнес - доходи, держава - податки, суспільство - економічний розвиток. В цих умовах стратегічний менеджмент в агропродовольчій сфері має фокусуватися на глибокій переробці українського сировинного агроекспорту. Безумовно, внутрішня переробка агропродукції вигідна, з точки зору додаткових прибутків, отримання яких відбуватиметься, у тому числі, за рахунок часткового імпортозаміщення й залучення для цих процесів новітніх технологій та інвестицій.ukLidership-дизайн стратегічного менеджментуагропродукціялогістикавійнапереробкабіоетанолпідприємствасировинабіфуркаціїLidership-дизайн стратегічного менеджменту в агропродовольчій сфері в умовах криз і біфуркаційArticle