Мороз, Світлана ЕдуардівнаЯценко, Вікторія Олегівна2019-03-122019-03-122017УДК 001:378-053.6978-966-184-295-2https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/4364Яценко В.О., Мороз С.Е. Стратегія виживання малого бізнесу: магазини «біля будинку» / В.О. Яценко, С.Е. Мороз // Наука і молодь у ХХІ сторіччі : мат-ли міжнар. молодіжн. наук.-практ. інтернет-конференції, 1 грудня 2017 р., Полтава, Україна : у 2 ч. – Полтава : ПУЕТ, 2017.– С. 407-409.Сьогодні магазини формату «біля будинку» все активніше витісняються мережевими супермаркетами і гіпермаркетами. У статті досліджуються конкурентні переваги невеликих торгових форматів, і стратегії їх виживання у боротьбі з «акулами» продовольчого бізнесу.uk-UAРоздрібна торгівля, конкуренція, малий бізнес, формат магазинуСтратегія виживання малого бізнесу: магазини «біля будинку»Thesis