Томілін, Олексій Олександрович2019-03-282019-03-282017https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/4508У статті досліджено проблеми формування маркетингової стратегії екологізації агропромислового виробництва. Проаналізовано основні методологічні підходи щодо формування суті маркетингової стратегії, визначені головні завдання по формуванню системи економічних відносин в агропромисловому виробництві. Виявлено основні тенденції нееквівалентності економічних відносин, які виникають всередині аграрного виробництва, а також відображено організаційно-економічний механізм регулювання екологізації стійкого економічного розвитку агропромислового виробництва.uk-UAмаркетингова стратегія, екологізація, екологізація виробництва, агропромислове виробництво, економічний механізм регулювання, нееквівалентністьФормування маркетингової стратегії екологізації агропромислового виробництваArticle