Калюжна, Юлія ПетрівнаБоровик, Тетяна ВікторівнаДаниленко, Вікторія Іванівна2019-02-222019-02-222018УДК 338.5:659.1https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/3168У статті виявлено взаємозв’язки між ціноутворенням, логістикою та рекламою. Виділено основні аспекти взаємодії елементів маркетингу, а саме ціни та логістики, в межах рекламної діяльності. Розглянуто методи, які використовуються під час встановлення цін на рекламні продукти та послуги. Проведено пошук нових резервів для посилення позиції на ринку, зокрема, використовуючи елементи маркетингу, логістики та цінuk-UAреклама, ціноутворення, ціна, рекламна діяльність, логістика, маркетингЦіноутворення та логістичні аспекти в основі рекламної діяльностіArticle