Антонюк, Марина Анатоліївна2024-01-292024-01-292023https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/16460Антонюк М. Теоретико-дидактичні засади мультимодального аналізу рекламного дискурсу. Вища освіта в контексті глобальних викликів : матеріали 54-ї наук.-метод. конф. викладачів і аспірантів (м. Полтава, 22-23 лют.2023 р.). Полтава : ПДАУ, 2023. С. 182-184.Кінцевий результат підготовки філолога в системі вищої освіти – це добре розвинена мовленнєва компетентність, тобто знання дієвих і відповідних до ситуації мовленнєвих моделей та вміння використовувати й адаптувати це знання залежно від контексту. Додамо, що важливим елементом професійної компетентності лінгвіста є здатність аналізувати різні ситуації спілкування, що реалізуються в межах різних мовленнєвих дискурсів. Рекламний дискурс давно став частиною нашої повсякденності. Для студента-лінгвіста він становить професійну й наукову цінність. По-перше, філолог може бути не лише споживачем, але й творцем цього дискурсу в професійному житті. По-друге, рекламний дискурс є вдячним матеріалом для аналізу з точки зору теорії комунікації, зокрема через свій синкретичний характер.ukрекламний дискурсрекламамультимодальний анлізТеоретико-дидактичні засади мультимодального аналізу рекламного дискурсуArticle