Євсеєв, І. Є.Єгорова, Олена Володимирівна2023-07-112023-07-112023Євсеєв І. Є. Франчайзинг: переваги та недоліки розвитку бізнесу. Матеріали студентської наукової конференції Полтавського державного аграрного університету (м. Полтава, 15-16 трав. 2023 р.) / наук. керівник О. В. Єгорова. Полтава : РВВ ПДАУ, 2023. Т. 1. С. 153-156.https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/15200Франчайзинг – це вид співпраці між двома бізнесменами (компаніями), при якому франчайзер (продавець, що є власником ліцензії на товарну марку або бренд) за гроші надає франчайзі (покупцеві) на певний термін право користуватися цим товарним знаком та бізнес-моделі. Тобто франчайзі може продавати під ім’ям бренду франчайзера свою продукцію , а також отримувати підтримку та допомогу у розвитку бізнесу. Як правило, угода про франчайзинг включає оплату таких платежів як вступні внески, щомісячні комісії, роялтіфранчайзинг, розвиток бізнесуФранчайзинг: переваги та недоліки розвитку бізнесу.