Оніпко, Валентина ВолодимирівнаМаксименко, Наталія ТарасівнаЛень, Рімма Володимирівна2023-09-192023-09-192021Оніпко В. В., Максименко Н. Т., Лень Р. В. Підготовка майбутніх учителів біології та основ здоров’я до застосування проблемного навчання. Science and education: problems, prospects and innovations : materials of the 7th Int. sci. and pract. conf. (Kyoto, Japan, April 1-3, 2021). Kyoto : CPN Publishing Group, 2021. P. 767–773.https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/15313У статті автором встановлено специфіку забезпечення здоров’язбережувальних компетенцій учнів, поглиблення життєвих навичок, усвідомлення учнями необхідності відповідати за життя, здоров’я, безпеку та добробут своє та оточуючих. шляхом впровадження методичних інновацій вчителями Біології та основ здоров’я, що сприятимуть участі в пошуку нових знань, зокрема, прийняття рішень, розв’язання проблем, творчого та критичного мислення, спілкування, самооцінки та почуття гідності, протистояння негативному психологічному впливові, подолання емоцій та стресу, а також розвиток співчуття і відчуття себе як громадянина.. Розглянуто особливості застосування проблемного методу навчання та психолого-педагогічні прийоми організації та управління пізнавальною активністю майбутніх учителів при вивченні предмету «Основи здоров’я».ukПрофесійна підготовкамайбутні вчителі біології та основ здоров’япроблемний метод навчаннякурс «Основи здоров’я»проблемний виклад інформаціїпроблемна ситуаціяздоров’язбережувальні компетенціїПідготовка майбутніх учителів біології та основ здоров’я до застосування проблемного навчання