Яснолоб, Ілона Олександрівна2018-06-012018-06-012013Яснолоб І.О. Кон’юнктурний аналіз ринку плодоовочевої продукції / І.О. Яснолоб // Наукові праці Полтавської державної аграрної академії. – Полтава: ПДАА. – 2013. – Вип. 2 (7). – Т. 1. – С. 329-339. Режим доступу: https://www.pdaa.edu.ua/sites/default/files/nppdaa/7.1/329.pdfhttps://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/1156The essence of conjuncture research of the fruit and vegetable market has been described. The peculiarities of functioning of the market have been determined; the main directions of its statistical study have been singled out. The system of statistical indices for research of the fruit and vegetable market has been examined. The methods and ways of forecasting of the market conjuncture have been analyzed. The author studies the method of fruit and vegetable market, taking into account trends in the agricultural sector. The effectiveness of the use of the method.Охарактеризовано сутність кон’юнктурного аналізу плодоовочевого ринку. Визна- чено особливості функціонування ринку, виділені основні напрями його дослідження. Роз- глянуто систему статистичних показників для вивчення кон’юнктури ринку плодоовоче- вої продукції. Проаналізовано методи та способи прогнозування кон’юнктури ринку. За- пропоновано авторську методику дослідження плодоовочевого ринку, з урахуванням те- нденцій розвитку аграрної галузі. Обґрунтовано доцільність та ефективність її викорис- тання.uk-UAкон’юнктураплодоовочевий ринокКон’юнктурний аналіз ринку плодоовочевої продукціїArticle