Федірець, Олег Володимирович2024-09-252024-09-252024Федірець О. В., Нечипоренко В. В., Гніденко В. І. Управління адаптивним розвитком агропродовольчої сфери в умовах посилення маркетингової активності інноваційно орієнтованих підприємств. Ефективна економіка. Дніпро, 2024. № 4. URL: https://www.nayka.com.ua/index.php/ee/article/view/3502 DOI: http://doi.org/10.32702/2307-2105.2024.4.21УДК 338.43http: //doi.org/10.32702/2307-2105.2024.4.21https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/17502В статті розглянуто управління адаптивним розвитком агропродовольчої сфери в умовах посилення маркетингової активності інноваційно орієнтованих підприємств. Доведено, що інклюзивний напрямок адаптивного розвитку є відповіддю на існуючу несправедливість, яка виникла в системі суспільних відносин, та має наступні характеристики: нерівномірний розподіл ресурсів, який викликає відчуття несправедливості, виникнення кризи довіри та недосконалість економічних, фінансових інструментів, які в умовах транспарентності показують, що частина ринкових контрагентів поводить себе недоброчесно, відповідно подальша участь в економічних операціях в таких умовах є ускладненою, виникнення бар’єрів для економічного розвитку.ukуправлінняадаптивний розвитокагропродовольча сферамаркетингова активністьінноваційно орієнтовані підприємстваУправління адаптивним розвитком агропродовольчої сфери в умовах посилення маркетингової активності інноваційно орієнтованих підприємствArticle