Дем'яненко, Наталія ВасилівнаСвітлична, Алла Василівна2019-02-142019-02-142018-11https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/2344Світлична А. В. Стан системи стратегічного управління збутовою діяльністю підприємства [Електронний ресурс] / А. В. Світлична, Н. В. Дем’яненко, М. І. Горда // Приазовський економічний вісник. – 2018. – № 6 (11). – Режим доступу до ресурсу : http://pev.kpu.zp.ua/vypusk-1-11.У статті розглянуто стан системи стратегічного управління збутовою діяльністю підприємства. Визначено, що в підприємстві застосовується корпоративна стратегія стабілізації, маркетингова – лідирування на основі зниження витрат та збуту – агресивного продажу. Основна відповідальність за реалізацію продукції сільськогосподарського підприємства покладена на замісника директора по господарській частині, начальника планово-економічного відділу та головного бухгалтера. Досліджено особливості маркетингового управління. Зазначено переваги здійснення торгівельної діяльності підприємства.uk-UAмаркетинг, стратегія збуту, трейдинг, збутова діяльність, маркетингові функції спеціалістів, агрохолдинг, сільськогосподарське підприємство.Стан системи стратегічного управління збутовою діяльністю підприємстваArticle