Шупта, Ірина Миколаївна2019-02-162019-02-162014https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/2590Шупта І. М. Імідж як складова маркетингу особистості та його місце в етиці бізнесу / І. М. Шупта // Наукові праці Полтавської державної аграрної академії. –Вип. 2 (9). – Полтава : ПДАА. – 2014. – С. 338-348.У статті увага зосереджена навколо проблеми іміджу як складової маркетингу особистості та з’ясування його місця в сучасній етиці бізнесу. Автор розкриває особли- вості таких понять, як «маркетинг особистості», «імідж», зв’язок цього поняття з та- ким поняттям, як «образ», подає тлумачення цього поняття представниками різних га- лузей науки, характеризує особливості внутрішнього, зовнішнього іміджу, особистого (персонального) іміджу, іміджу організації. З’ясовані функції іміджу, шляхи, за якими може відбуватися різними способами формування іміджу. Крім того, визначені основні принципи, яким повинен відповідати імідж, а також, хто саме відповідає за формування іміджу в організації.uk-UAмаркетинг особистості, імідж, персональний імідж, внутрішній іміджІМІДЖ ЯК СКЛАДОВА МАРКЕТИНГУ ОСОБИСТОСТІ ТА ЙОГО МІСЦЕ В ЕТИЦІ БІЗНЕСУArticle