Ільченко, Алла МихайлівнаШейко, Сергій Володимирович2018-04-222018-04-222014https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/559Участь системи вищої освіти України в Болонських перетвореннях має бути спрямована не лише на її розвиток і набуття нових якісних ознак, а й на збереження кращих традицій, національних стандартів її якості. Орієнтація на Болонський процес не повинна призводити до надмірної перебудови вітчизняної системи освіти. Навпаки, її стан потрібно глибоко осмислити, порівнявши з європейськими критеріями і стандартами, та визначити можливості її вдосконалення на новому етапі. Еволюцію системи освіти не слід відокремлювати від інших сфер суспільства, – вона має розвиватись у гармонійному взаємозв’язку з економічною, соціальною, культурною, політичною та іншими сферами, що й висвітлюється у навчально-методичному посібнику «Вища освіта і Болонський процес».Навчально-методичний посібник "Вища освіта і Болонський процес" ознайомлює здобувачів вищої освіти з основними цілями, завданнями та принципами реформування й удосконалення сучасної системи вищої освіти України відповідно до вимог європейського освітнього простору. Посібник включає аналіз документів, основних матеріалів, що відображають Болонський процес. Здобувачі вищої освіти мають змогу ознайомитися із: 1) світоглядно-методологічними засадами освітянської діяльності; 2) концептуальними основами реформування вищої освіти в Україні в процесі входження до освітянського європейського простору; 3) новою системою оцінювання знань, що знаходиться в межах Болонського процесу; 4) аналізом зусиль наукової та освітянської громадськості і урядів країн Європи до істотного підвищення конкурентоспроможності європейської системи науки і освіти у світовому вимірі, інтеграції вітчизняної освіти та науки в європейський простір.uk-UAвища освіта, Болонський процес, система освіти, державна політика у галузі освітиВища освіта і Болонський процесBook