Щетініна, Тетяна ОлексіївнаДем'яненко, Наталія Василівна2019-02-132019-02-132017https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/2245Щетініна Т. О. Удосконалення маркетингової діяльності як складової управління бізнес-процесами в сільськогосподарських підприємствах / Н.В.Дем’яненко, А.І.Петренко, Т. О. Щетініна // Глобальні та національні проблеми економіки : Електронне наукове фахове видання – 2017. – № 20. – С.305-309У статті визначено напрями вдосконалення маркетингової діяльності в сільськогосподарському підприємстві. Обґрунтовано організацію маркетингової діяльності залежно від розміру підприємства. Досліджено функції головних спеціалістів підприємства у сфері маркетингу. Визначено посадові обов’язки фахівця-аналітика з дослідження товарного ринку. Проведено розрахунок витрат, необхідних для удосконалення маркетингової діяльності сільськогосподарського підприємства.uk-UAмаркетингсистема маркетингутоварний ринокпопитУдосконалення маркетингової діяльності як складової управління бізнес-процесами в сільськогосподарських підприємствахArticle