Потапюк, Ірина ПетрівнаВотінова, О.С.Стрельнік, С.В.2023-02-202023-02-202019https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/14637Дана проблема є актуальною і потребує більш системного вивчення, особливо це стосується розвитку бренду в спортивно-оздоровчій сфері, оскільки підприємцям важко уявити свій успішний розвиток без стійкого бренду. Стратегія успішно сформованого бренду не оминула і фітнес-ідустрію, оскільки надання спортивно-оздоровчих послуг є одним з найбільш швидкозростаючих сегментів економіки розвинених країн. У статті розглянуто діяльність закладів фізичної культури і спорту в Україні загалом та у Полтавському регіоні зокрема. Виявлено основні характеристики брендів підприємств, що надають спортивно-оздоровчі послуги. Визначено структуру бренду фітнес-клубу. Досліджено де можна використовувати унікальний бренд.бренд, фізична культура і спорт, спортивно-оздоровча діяльність, управління підприємством, фітнес-клубРоль бренду в управлінні спортивно-оздоровчою діяльністюArticle