Потапюк, Ірина ПетрівнаРодько, О.Ю.Прокопенко, О.В.2023-02-202023-02-202019https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/14638Стаття присвячена управлінню товарною і цiновою політикою тa їх впливу на ефективність діяльності підприємства в цілому. Встановлено, що маркетингова політика є важливим елементом загальної стратегії підприємства будь-якої форми власності та має значний вплив на результати його діяльності. З’ясовано, що товар займає основне місце в комплексі маркетингу – саме він задовольняє реальні потреби споживачів. Визначено умови, дотримання яких забезпечує розробку і впровадження товарної політики. Обґрунтовано основні цілі товарної політики та ціноутворення. Елементами товарної політики підприємства визначено асортиментну політику, політику у сфері якості, інформаційну політику, цінову політику та збутову. Узагальнено чинники, які впливають на величину ціни. Виявлено, що головним фактором у формуванні попиту на продукцію підприємства є ціна. Описано завдання, які підприємства повинні вирішити задля проведення грамотної цінової політики.сучасне підприємство, маркетингова політика, товар, ціна, ціноутворення, комплекс маркетингуОсобливості формування товарно-цінової політики сучасних підприємствArticle