Мороз, Світлана ЕдуардівнаЗудіна, Анна Романівна2019-03-122019-03-122016УДК 001-053.67"20"(043.2)978-966-184-254-9https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/4359Зудіна А.Р. Мороз С.Е. Імідж магазину як фактор його конкурентоспроможності / С.Е. Мороз, А.Р. Зудіна // Наука і молодь у ХХІ сторіччі : мат-ли міжнар. молодіжн. наук.-практ. Інтернет-конференції, 1-2 грудня 2016 р., Полтава, Україна : у 2 ч. – Полтава : ПУЕТ, 2016. – С. 93-96.В умовах ринку не можливо домогтися стабільного успіху у бізнесі, якщо не планувати його ефективний розвиток, не досліджувати стан цільових ринків, діяльність конкурентів і власну конкурентоспроможність.uk-UAКонкурентоспроможність. імідж магазину, роздрібна торгівляІмідж магазину як фактор його конкурентоспроможностіThesis