Калашник, Олена ВолодимирівнаМороз, Світлана Едуардівна2019-02-142019-02-142018https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/2375Класифікація товарів є важливою складовою товарознавства, надзвичайно велике її значення в управлінні асортиментом і якістю товарів. Вона дозволяє вивчати безліч різноманітних товарів і раціонально організовувати торгівлю ними. Об'єктом виступає елемент класифікованого загалу. У товарознавстві таким елементом є товар. Метою класифікації в товарознавстві є сприяння вивченню споживчих властивостей, якості, асортименту товарів і управління ними. Очевидно, що кількість ознак, які обираються, і порядок їх використання (за ступенем важливості або істотності) визначаються метою класифікації.uk-UAкалсифікація, асортимент, хліб, товарознавствоКЛАСИФІКАЦІЯ ТА ХАРАКТЕРИСТИКА СУЧАСНОГО АСОРТИМЕНТУ ХЛІБА ПШЕНИЧНОГОThesis