Воронько-Невіднича, Тетяна Вікторівна2019-02-182019-02-182008-11-27631.15:331.6102:631.1:316.32:33https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/2738Воронько Т. В. Роль та проблеми інформаційного забезпечення маркетингового управління молокопереробних підприємств / Т. В. Воронько // матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Удосконалення управління ресурсами підприємств АПК в умовах глобалізації економіки" (26-27 листопада, м. Полтава: РВВ ПДАА, 2008).- 253 с. - С. 93-95.При здійсненні практичної діяльності, прийнятті ефективних управлінських рішень жодне підприємство, включаючи і молокопереробне, не може обійтися без інформації.uk-UAпідприємствомолокопеперобне підприємствоуправлінняінформаційне забезпеченнямаркетингове управлінняРоль та проблеми інформаційного забезпечення маркетингового управління молокопереробних підприємствThe role and problems of information provision of the marketing management of milk processing enterprisesThesis