Воронько-Невіднича, Тетяна ВікторівнаГаращенко, Владислава ОлександрівнаТитаренко, Катерина Олександрівна2021-01-302021-01-302020-12https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/9772У статті обґрунтовано, що поняття «ефективність» та «результативність» необхідно розглядати як окремі категорії, розмежовувати їх. Визначено, що система управління, яка проєктується, формується, впроваджується й застосовується, повинна не тільки відслідковувати результативність операційної системи підприємства, але й сигналізувати, коли, де й, можливо, чому результативність не діє і дає збій. Доведено, що механізм оцінювання результативності підприємства має розроблятися з урахуванням кри- теріїв і чинників, уніфікований перелік яких скласти досить складно, оскільки суб’єкт господарювання діє в умовах постійно змінюваного ринкового середовища й невизначеності, тому під час прийняття управлінського рішення необхідно ґрунтуватися на результатах аналізу, прогнозування, оптимізації, економічного обґрунтування та вибору альтернативи з безлічі варіантів досягнення поставленої метирезультативністьпідприємствоефективністьуправліннясистема управлінняОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА ЗА СУЧАСНИХ УМОВArticlehttps://doi.org/10.32782/easterneurope.26-10