Мороз, Світлана ЕдуардівнаНогаль, Валерія Леонідівна2019-03-032019-03-032015620.22+[658.62:005.52](043.2)978-966-184-307-2https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/4034Мороз С.Е. Ногаль В.Л. Освітнє середовище ВНЗ як умова формування професійних компетенцій майбутнього товарознавця-експерта / С.Е. Мороз, В.Л. Ногаль // Сучасне матеріалознавство та товарознавство: теорія, практика, освіта : мат-ли ІІ міжнар. наук.-практ. інтернет-конференції, 25-26 березня 2015 р., Полтава, Україна / ВНЗ Укоопспілки Полтавський університет економіки і торгівлі. – Режим доступу: URL : http://tntforum.ukrainianforum.net/t116-topic.Сьогодні криза мети вищої професійної освіти – формування готовності до професійної діяльності виявляє себе з усе більшою повнотою і очевидністю. Компроміс у питанні про те, чому і як навчати сьогодні майбутнього фахівця, стає все більш проблематичним. Найбільш нагальною проблемою є незадоволення роботодавців підготовкою випускників ВНЗ і їх придатністю до конкретних умов трудової діяльності. Це пов’язано з традиційно обговорюваним розривом між теоретизованою освітою та практичним ринком праці. Проблема полягає і в тому, що трактування умінь в освітньому контексті і у контексті ринку праці не завжди збігаються. Саме тому, обговорюючи проблеми формування готовності випускників ВНЗ до професійної діяльності, науковці повинні враховувати, так званий, «виклик часу» – запити ринку праці.uk-UAПрофесійна підготовка, освітнє середовище, ринок праці, компетенціїОсвітнє середовище ВНЗ як умова формування професійних компетенцій майбутнього товарознавця-експертаThesis