Вакуленко, Юлія ВалентинівнаОлійник, Аліна СергіївнаЧернега, Владислав Миколайович2019-11-262019-11-262019https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/6232Вакуленко Ю. В., Олійник А. С., Чернега В. М. Роль маркетингової стратегії у розвитку аграрних підприємств. Агросвіт. 2019. № 21. С. 86–92. DOI: 10.32702/2306-6792.2019.21.86аграрні підприємствастратегічний рівеньмаркетингова стратегіяаграрний маркетингтипи економічного розвиткуконкурентні перевагимаркетингова інформаціяРОЛЬ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ У РОЗВИТКУ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВArticle10.32702/2306'6792.2019.21.86