Шульженко, Ірина ВадимівнаСобакар, Сергій ВікторовичСарафанніков, Владіслав Вікторович2018-04-032018-04-0320172413-3965https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/419Шульженко І.В. Роль керівника в управлінні конфліктами на підприємстві[Електронний ресурс] / І. В. Шульженко В. В. Сарафанніков, С.В.Собакар . //Глобальні та національні проблеми економіки.– 2017. – №20. – Режим доступу до статті: http:// global-national.in.ua/issue-20-2017Якщо працівники знаходяться у стресовому стані завдяки конфліктній ситуації, що виникла в процесі діяльності підприємства, то завданням керівника є дослідження ситуації, що виникла і спроба зробити відповідні кроки в бік зрушення її на краще. Використання стратегій стрес-менеджменту в управлінській діяльності дозволить керівнику знизити напругу в колективі і подолати негативні наслідки конфліктів. Безумовно, проблеми, з якими випадає зіштовхуватися керівникам та пересічним співробітникам, можуть бути різними, тому й розподіл напрямків стрес-менеджменту може різнитися.uk-UA«стрес-менеджмент», конфлікт, коучинг, стресостійкість, тренінг персоналуРОЛЬ КЕРІВНИКА В УПРАВЛІННІ КОНФЛІКТАМИ НА ПІДПРИЄМCTВІArticle