Дзюба, Леся Григорівна2021-02-232021-02-232014-03-07https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/10324У статті проаналізовано визначення поняття готовності у психолого-педагогічній літературі, визначено необхідність дослідження рівнів готовності майбутніх вчителів початкових класів до ознайомлення учнів з ІКТ, створено класифікації рівнів готовності за різними показниками, проаналізовано та визначено методичні рекомендації за результатами експерименту зі студентами педагогічного навчального закладу.початкова освіта, майбутній вчитель початкової школи, ознайомлення з ІКТ, готовність, рівні готовності, молодші школярі.Дослідження рівнів готовності майбутніх учителів початкових класів до ознайомлення учнів з інформаційно-комунікаційними технологіямиArticle